Nie szczepimy się przeciw COVID-19

Lekarze dla zdrowia

##--plugin|marquee--##

NASZĄ MISJĄ JEST

kontakt ulotki grafiki facebook twitter telegram rummble

Ratujmy nasze dzieci

UDOSTĘPNIJ ARTYKUŁ Z GRAFIKĄ: Facebook Twitter Telegram Instagram
APEL O WYRAŻENIE SPRZECIWU DO MINISTERSTWA EDUKACJI I NAUKI wobec "edukacji zdrowotnej" min. Barbary Nowackiej
Działania Ministerstwa Edukacji i Nauki Barbary Nowackiej stają się coraz bardziej bezwzględne w planach indoktrynacji naszych dzieci.
Obowiązkowy przedmiot: "Edukacja zdrowotna", przetoczy się jak walec i zmieni świadomość dzieci bezpowrotnie, ponieważ ma charakter permisywny, seksualizujacy i bazuje na teorii gender.
Szanowni Państwo,
Członkowie Ruchu Ochrony Szkoły,
Działania Ministerstwa Edukacji i Nauki stają się coraz bardziej bezwzględne w planach indoktrynacji naszych dzieci.
Obowiązkowy przedmiot: "Edukacja zdrowotna", przetoczy się jak walec i zmieni świadomość dzieci bezpowrotnie, ponieważ ma charakter permisywny, seksualizujacy i bazuje na teorii gender.

I tak jak przez wieki - Polacy sami przejmowali sprawy w swoje ręce -tak i teraz przyszedł na to czas.
Prosimy Państwa o działanie ORAZ O PRZEKAZYWANIE poniższych informacji na swoich portalach, mediach społecznościowych oraz wśród znajomych - nawet tych o odmiennych poglądach. Liczymy, że każdy chce dobra dla swojego dziecka.

Dlatego też APELUJEMY O:
1. Do dnia 20.11.2024 - wysłanie opinii/SPRZECIWU do MEiN w sprawie
projektów podstaw programowych nowych przedmiotów: edukacji
obywatelskiej i edukacji zdrowotnej, z komponentem "edukacji seksualnej".
Link do podstawy dla szkól podstawowych, branżowych I stopnia,
specjalnych, policealnych

(4.Opiniowanie-Rozporządzenie):
Link do podstawy dla liceum, technikum, szkoły branżowej II stopnia
(4.Opiniowanie-Rozporządzenie):
JAK WYSŁAĆ SPRZECIW:

A) jako komentarz w formularzu przy projekcie (u góry po lewej)
lub
B) Przesłanie sprzeciwu bezpośrednio na adresy e-mail MEN:
Przykładowy list sprzeciwu do MEiN:
(również w załączniku maila)
2. Wzywamy i prosimy wszystkich członków Ruchu Ochrony Szkoły do udziału
w Manifestacji przeciw deprawacji w szkołach, która odbędzie się
01.12.2024 (niedziela) o godz.12:00 w Warszawie.

Więcej informacji na stronie: https://www.ratujmyszkole.pl/

TEKST PETYCJI DO MINISTERSTWA EDUKACJI i NAUKI POD GRAFIKĄ

Sprzeciw do MEiN - ROS

Petycja do pobrania (pdf)


……………………………………………………..

Miejscowość i data

………………………………………………………………...

Imię i nazwisko

…………………………………………………………………

Adres

Szanowna Pani Barbara Nowacka

Minister Edukacji

al. J. Ch. Szucha 25 00-918 Warszawa

PETYCJA

W związku z publikacją projektów rozporządzeń zmieniających podstawę programową kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych (numer z wykazu: 40) i ponadpodstawowych (numer z wykazu: 41), wprowadzających nowy, obowiązkowy przedmiot "edukacja zdrowotna", obejmujący również edukację seksualną, w ramach trwających konsultacji publicznych, a niezależnie od tego - na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 2 ust 2 pkt 1 i 2 ustawy o petycjach z dnia 14 lipca 2014 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 870) oraz art. 63 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz.U. Nr 78, poz. 483), żądam:

1) pozostawienia w podstawie programowej kształcenia ogólnego przedmiotu "wychowanie do życia w rodzinie", w którym edukacja seksualna osadzona jest w kontekście małżeństwa i rodziny;

2) niewprowadzania do szkół nowego, obowiązkowego przedmiotu "edukacja zdrowotna", obejmującego edukację seksualną, względnie - usunięcia z jej programu zagadnień dotyczących edukacji seksualnej i wychowania seksualnego, w tym w szczególności nawiązujących do:

a) przerywania ciąży oraz antykoncepcji,

b) pojęć płci psychicznej kulturowej lub społecznej (gender), rozróżniania tożsamości "cispłciowej" oraz transpłciowej,

c) zagadnień równości, tolerancji, różnorodności, sprowadzających się do afirmacji stylu życia grup definiujących się w oparciu o pojęcia "ekspresji seksualnej", "orientacji seksualnej" lub "tożsamości płciowej";

3) wreszcie - poszanowania konstytucyjnej zasady pierwszeństwa wychowawczego rodziców, poprzez pozostawienie dobrowolnymi tych zajęć w szkołach, które obejmują tematykę wychowania w dziedzinie życia seksualnego (edukacji seksualnej).

Stosownie do art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach wyrażam zgodę na ujawnienie na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego danych osobowych podmiotu wnoszącego petycję.

Uzasadnienie

Jak wskazano w uzasadnieniach do projektów rozporządzeń zmieniających podstawę programową kształcenia ogólnego, opublikowanych na stronach rządowych 31 października 2024 r., wprowadzających do szkół podstawowych (numer z wykazu: 40) i ponadpodstawowych (numer z wykazu: 41) obowiązkowy przedmiot "edukacja zdrowotna", obejmujący również edukację seksualną i mający zastąpić dobrowolne "wychowanie do życia w rodzinie" (dalej: WDŻ) - obecnie podstawa programowa WDŻ, którą projektodawcy chcą zlikwidować, obejmuje treści związane z funkcjami rodziny, miłością, przyjaźnią, pełnieniem ról małżeńskich i rodzicielskich, seksualnością człowieka, prokreacją oraz problemami związanymi z okresem dojrzewania. Celem WDŻ jest bowiem kształtowanie postaw prorodzinnych (w tym wartość małżeństwa, odpowiedzialne rodzicielstwo), prospołecznych (szacunek dla każdego człowieka) oraz prowadzenie dzieci i młodzieży w kierunku integracji psychoseksualnej (w tym akceptacji własnej płci).

Dla ogromnej części rodziców w Polsce jest niezwykle istotne, aby tego rodzaju zagadnienia pozostały w podstawie programowej w ramach osobnego przedmiotu. Wymienione wyżej treści nie powinny być traktowane w kategoriach zdrowia, obok zagadnień związanych z przyjmowaniem właściwej postawy ciała, odżywianiem czy zapobieganiem różnego rodzaju chorobom, np. chorobom układu ruchu, układu krążenia, układu pokarmowego, otyłości, etc.

Istota zajęć wychowania do życia w rodzinie, obejmujących kwestie seksualności, to zupełnie inna materia, w której decyzja o tym, jakie treści oraz na jakim etapie rozwoju dziecka powinny być mu przekazywane, winna pozostawać w gestii rodziców. To rodzicom przysługuje bowiem pierwszeństwo w wychowaniu dzieci według własnych przekonań, w tym w sferze moralnej, religijnej, filozoficznej. Gwarantuje to zarówno Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej (art. 48 ust. 1, art. 53 ust. 3), jak również liczne, wiążące Polskę przepisy prawa międzynarodowego (m.in. art. 14 ust. 3 Karty Praw Podstawowych UE, art. 13 ust. 3 Międzynarodowego Paktu Praw Gospodarczych, Społecznych i Kulturalnych otwartego do podpisu w Nowym Jorku dnia 19 grudnia 1966 r., art. 2 protokołu nr 1 z dnia 20 marca 1952 r. do Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności z dnia 4 listopada 1950 r.). Ponadto podczas ratyfikacji Konwencji o prawach dziecka przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych dnia 20 listopada 1989 r. Polska związała się także deklaracją interpretacyjną, zgodnie z którą w wychowaniu dziecka przyznaje się prymat poszanowaniu władzy rodzicielskiej, zgodnie z polskimi zwyczajami i tradycjami dotyczącymi miejsca dziecka w rodzinie i poza rodziną. Szanowali to twórcy podstawy programowej WDŻ, które pozostaje przedmiotem dobrowolnym.

Co więcej, szeroko rozumiana tematyka zdrowotna, w tym obejmująca przeciwdziałanie uzależnieniom, zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego, obecna jest już na lekcjach przyrody, biologii, chemii, wychowania fizycznego, edukacji dla bezpieczeństwa i wychowania do życia w rodzinie. Dlatego jako rzeczywisty cel proponowanych zmian postrzegam nie tyle poszerzenie wiedzy uczniów w dziedzinie profilaktyki zdrowotnej, co wprowadzenie do polskich szkół obligatoryjnej edukacji seksualnej, czemu kategorycznie się sprzeciwiam.

……………………………………..

Podpis

Pobierz grafikę i ostrzeż znajomych

Nie dla deprawqacji dzieci przez ministrę Barbarę Naowacką - petycja do MEiN

Ostatnio dodane

Dr Stanley Plotkin pod przysięgą wymienia zanieczyszczenia znajdujące się w szczepionkach dla dzieci
Dr Stanley Plotkin pod przysięgą wymienia zanieczyszczenia znajdujące się w szczepionkach dla dzieci
Dr Stanley Plotkin pod przysięgą wymienia zanieczyszczenia znajdujące się w szczepionkach dla dzieci

Dr Stanley Plotkin - nazwany w Stanach Zjednoczonych "ojcem chrzestnym szczepionek" potwierdza obecność w szczepionkach dla dzieci związków pochodzenia zwierzęcego, wirusów odzwierzęcych, fragmentów ludzkiego DNA oraz fakt produkcji szczepionek w oparciu o hodowle komórek pochodzących z aborcji 3-miesięcznych płodów ludzkich.

Prof. Ian Brighthope ostrzega przed nadchodzącym ogromnym kryzysem zdrowotnym wywołanym przez "szczepionki" mRNA przeciw Covid-19
Pokaż
Prof. Ian Brighthope ostrzega przed nadchodzącym ogromnym kryzysem zdrowotnym wywołanym przez "szczepionki" mRNA przeciw Covid-19

Profesor Ian Brighthope informuje opinię publiczną o ogromnym zagrożeniu jakie stworzyły szczepionki Pfizera i Moderny mRNA przeciw Covid-19, dla Australijczyków i całego świata, wskazuje na krótkoterminowe i długoterminowe bardzo poważne skutki uboczne preparatów mRNA, takie jak: problemy ...

Edukacja zdrowotna, czy deprawacja seksualna dzieci? Głos ekspertów w Sejmie RP
Edukacja zdrowotna, czy deprawacja seksualna dzieci? Głos ekspertów w Sejmie RP
Edukacja zdrowotna, czy deprawacja seksualna dzieci? Głos ekspertów w Sejmie RP

W dniu 18.12.2024 r. odbyło się połączone posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Życia i Rodziny pod przewodnictwem posła Piotra Uścińskiego oraz Parlamentarnego Zespołu ds. Ochrony Życia i Zdrowia Polaków pod przewodnictwem posła Romana Fritza. Posiedzenie poświęcone było kontrowersjom wokół edukacji zdrowotnej i zabrali w nim głos liczni eksperci: lekarze, psychologowie, dydaktycy, eksperci oświatowi, nauczyciele, pedagodzy i prawnicy.

Naczelna Izba Lekarska w odpowiedzi na wniosek PSNLiN. Nic nie widziała, nic nie słyszała, nic nie powie
Naczelna Izba Lekarska w odpowiedzi na wniosek PSNLiN. Nic nie widziała, nic nie słyszała, nic nie powie
Naczelna Izba Lekarska w odpowiedzi na wniosek PSNLiN. Nic nie widziała, nic nie słyszała, nic nie powie

Powołując się na obowiązek udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej, PSNLiN zwróciło się do Naczelnej Izby Lekarskiej o dane dotyczące Rady Ekspertów Naczelnej Izby Lekarskiej - rady, która zarzuciła nam szerzenie informacji niezgodnych z evidence based medicine (EBM) - rzekomo "pseudonaukowych", oraz która domaga się ukarania lekarzy PSNLiN stanowiących Zarząd.

Wydaje się, że nikt z NIL ani RE NIL nie zna materiałów naukowych, opinii ekspertów, publikowanych artykułów medycznych na temat szczepień przeciwko HPV, epidemiologii i efektywnej profilaktyki zakażeń.